Tények a Pandora ékszerekről, amelyeket talán nem ismer

Tények a Pandora ékszer márkáról
Facebook
LinkedIn

A dán ékszercég világméretű sikere nagyrészt rejtély. A szakértők azonban egyetértenek abban, hogy a Pandora egyike azoknak a márkáknak, amelyek a logónál vagy a védjegynél túl jobban keltenek érzést a fogyasztókban. Olyan szenvedélyes benyomást keltenek, hogy az érzelmek túlmutatnak magán a terméken. A márkás ékszerek sikerét leginkább az mutatja, hogy ma már senki sem kérdezi: „Mi az a Pandora?” A tematikus kollekciókat és a varázslatos karkötőket már mindenki ismeri. De ma olyan tényeket árulunk el a Pandora ékszerekről, amelyeket még nem tudhat.

A cikk tartalma

Minden Pandora ékszer kézzel van befejezve

A Pandora cég kiváló minőségű anyagokból tervez és gyárt modern ékszereket, és minden darabot kézzel, a részletekre odafigyelve fejez be. Bár a cég székhelye Dániában van, gyártóüzemei ​​már évtizedek óta Thaiföldön működnek.

A Pandora ékszereket hat kontinens több mint 70 országában értékesítik

A Pandora egyike azon márkáknak, amelyeket pátosz nélkül globálisnak nevezhetünk. Termékeit hat kontinens több mint 70 országában értékesíti. Az ausztrál piacra való belépés, amelyre 2004-ben került sor, rendkívül nagy kihívásnak, de egyben forradalminak is számított.

A Pandora ékszer több mint 10 000 hagyományos boltban kapható

A világ bármely pontján található Pandora értékesítési pontot vagy ékszerüzletet. A márka önmagában körülbelül 9400 értékesítési pontot és több mint 900 koncepció üzletet tart nyilván. Emlékezzünk vissza, hogy a Pandora egy kis családi ékszerüzletként alakult Koppenhágában.

A Pandora több mint 27 000 embert foglalkoztat

Jelenleg több mint 27 300 ember dolgozik Pandora márkanév alatt világszerte, közel fele a thaiföldi gyárakban. Emlékezzünk vissza, hogy 1989-ben, amikor a márka megalapította első gyártó üzemét Bangkokban, 10 alkalmazott dolgozott ékszerei gyártásán.

A Pandora ékszerek a legnépszerűbbek közé tartoznak

A Pandora akkor is fizetett alkalmazottainak, amikor boltjai nem működtek

A Covid-19 világjárvány idején a Pandora koncepció üzletei 80%-a bezárt. A cég ennek ellenére minden alkalmazottját teljes mértékben fizette, még azokat is, akik korábban a bezárt boltokban dolgoztak.

A Pandora milliókat adományozott a mellrák kutatásra

A Pandora ékszerekről jól ismert tény, hogy a nőket, egyéniségüket és életük egyedi pillanatait ünneplik. Ezt nem csak az ékszer kollekciók de a cég karitatív tevékenysége is bizonyítja. 2005 óta a Pandora több mint 2,5 millió dollárt gyűjtött az Országos Mellrák Alapítvány javára.

A legsikeresebb években átlagosan másodpercenként egy Pandora ékszer kelt el

A Pandora a Cartier és a Tiffany & Co. után a világ harmadik legnagyobb ékszergyártó cégévé vált az eladások tekintetében. 2011-ben átlagosan másodpercenként egy Pandora ékszert adtak el.

Legnagyobb fellendülésének évtizedében a Pandora minden évben megduplázta forgalmát

2004-ben a Pandora cég forgalma „szerény” 4 millió dollár volt. 2007-ben a kiskereskedelmi forgalom már 500 millió dolláros szinten volt. 2017-ben a vállalat teljes bevétele körülbelül 3,1 milliárd dollár volt.

A varázslatos Pandora karkötő 20 éve van a piacon

A Pandora katalógus messze legnépszerűbb terméke egy varázslatos karkötő, amely tematikus gyöngyök széles választékát tartalmazza. Bár még mindig kortársnak és modernnek számít, 2003-ban mutatták be az USA-ban. A Pandora több mint 600 egyedi gyöngyöt kínál.

A Pandora cég is elsők között az online világban is

Ha már a Pandora ékszerekkel kapcsolatos tényeket említjük, nem hagyhatjuk ki a virtuális teret sem. Jelenleg több mint 180 tanúsított Pandora online eladó van a piacon. A cég 2011 júniusa óta adja ki digitális magazinját. Ugyanebben az évben Facebookos fun page-je az ékszer szekcióban az 1., az összes kategória között pedig a 3. helyet szerezte meg.

Tetszett a cikk? Ne felejtse el megoszatni.

Facebook

LEGÚJABB CIKKEK