- A Pandora ékszerek minőségi anyagokból készülnek, és mindegyik kézzel készül.
- A dán Pandora cégnek Thaiföldön található a műhelye, ahol ma több mint 13 000 embert foglalkoztat.
- A népszerű Pandora karkötő 2003 óta van a piacon.
A dán ékszercég világméretű sikere nagyrészt rejtély. A szakértők azonban egyetértenek abban, hogy a Pandora egyike azoknak a márkáknak, amelyek a logónál vagy a védjegynél túl jobban keltenek érzést a fogyasztókban. Olyan szenvedélyes benyomást keltenek, hogy az érzelmek túlmutatnak magán a terméken. A márkás ékszerek sikerét leginkább az mutatja, hogy ma már senki sem kérdezi: „Mi az a Pandora?” A tematikus kollekciókat és a varázslatos karkötőket már mindenki ismeri. De ma olyan tényeket árulunk el a Pandora ékszerekről, amelyeket még nem tudhat.
A cikk tartalma
Minden Pandora ékszer kézzel van befejezve
A Pandora cég kiváló minőségű anyagokból tervez és gyárt modern ékszereket, és minden darabot kézzel, a részletekre odafigyelve fejez be. Bár a cég székhelye Dániában van, gyártóüzemei már évtizedek óta Thaiföldön működnek.
A Pandora ékszereket hat kontinens több mint 70 országában értékesítik
A Pandora egyike azon márkáknak, amelyeket pátosz nélkül globálisnak nevezhetünk. Termékeit hat kontinens több mint 70 országában értékesíti. Az ausztrál piacra való belépés, amelyre 2004-ben került sor, rendkívül nagy kihívásnak, de egyben forradalminak is számított.
A Pandora ékszer több mint 10 000 hagyományos boltban kapható
A világ bármely pontján található Pandora értékesítési pontot vagy ékszerüzletet. A márka önmagában körülbelül 9400 értékesítési pontot és több mint 900 koncepció üzletet tart nyilván. Emlékezzünk vissza, hogy a Pandora egy kis családi ékszerüzletként alakult Koppenhágában.
A Pandora több mint 27 000 embert foglalkoztat
Jelenleg több mint 27 300 ember dolgozik Pandora márkanév alatt világszerte, közel fele a thaiföldi gyárakban. Emlékezzünk vissza, hogy 1989-ben, amikor a márka megalapította első gyártó üzemét Bangkokban, 10 alkalmazott dolgozott ékszerei gyártásán.
A Pandora akkor is fizetett alkalmazottainak, amikor boltjai nem működtek
A Covid-19 világjárvány idején a Pandora koncepció üzletei 80%-a bezárt. A cég ennek ellenére minden alkalmazottját teljes mértékben fizette, még azokat is, akik korábban a bezárt boltokban dolgoztak.
A Pandora milliókat adományozott a mellrák kutatásra
A Pandora ékszerekről jól ismert tény, hogy a nőket, egyéniségüket és életük egyedi pillanatait ünneplik. Ezt nem csak az ékszer kollekciók de a cég karitatív tevékenysége is bizonyítja. 2005 óta a Pandora több mint 2,5 millió dollárt gyűjtött az Országos Mellrák Alapítvány javára.
A legsikeresebb években átlagosan másodpercenként egy Pandora ékszer kelt el
A Pandora a Cartier és a Tiffany & Co. után a világ harmadik legnagyobb ékszergyártó cégévé vált az eladások tekintetében. 2011-ben átlagosan másodpercenként egy Pandora ékszert adtak el.
Legnagyobb fellendülésének évtizedében a Pandora minden évben megduplázta forgalmát
2004-ben a Pandora cég forgalma „szerény” 4 millió dollár volt. 2007-ben a kiskereskedelmi forgalom már 500 millió dolláros szinten volt. 2017-ben a vállalat teljes bevétele körülbelül 3,1 milliárd dollár volt.
A varázslatos Pandora karkötő 20 éve van a piacon
A Pandora katalógus messze legnépszerűbb terméke egy varázslatos karkötő, amely tematikus gyöngyök széles választékát tartalmazza. Bár még mindig kortársnak és modernnek számít, 2003-ban mutatták be az USA-ban. A Pandora több mint 600 egyedi gyöngyöt kínál.
A Pandora cég is elsők között az online világban is
Ha már a Pandora ékszerekkel kapcsolatos tényeket említjük, nem hagyhatjuk ki a virtuális teret sem. Jelenleg több mint 180 tanúsított Pandora online eladó van a piacon. A cég 2011 júniusa óta adja ki digitális magazinját. Ugyanebben az évben Facebookos fun page-je az ékszer szekcióban az 1., az összes kategória között pedig a 3. helyet szerezte meg.